joi, 3 martie 2011

Stare de repulsie

 Stare de repulsie


 
Degetele tale au cunoscut
atâtea trupuri,
însă numai al meu a vibrat
la atingerea ta.
Buzele tale au cunoscut
atâtea buze,
însă numai ale mele
şi acum suspină dupa ele.
Urechile mele
au auzit atâtea şoapte dulci,
însă numai de la tine nu.
Inima mea bate acum atât de tare,
însă a ta parcă a stat în loc.


(Iubirea este perceputata cu trupul si sufletul;atat prin simturile tactile,ale vazului,ale auzului,cat si prin acele simturi magice izvorate din inima noastra,din suflet.Si cel mai dureros este atunci cand persoana iubita nu iti raspunde la fel de frumos,de tandru,iar tu te transformi intr-o particula de praf ce pluteste fara sens in univers.)

2 comentarii:

  1. eu am ajuns la concluzia ca iubirea asta e doar o criza ce lasa in urma doar repulsie, cum zici tu in titlu.. si dispret

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si tie la fel Diana ! >:D<

    RăspundețiȘtergere